• اتوماسیون خط فرآوری کیک کامل شد
  • حضور موفق صنایع بسته بندی محبوب در نمایشگاه های بین المللی

دستگاه وکیوم عمودی - ایستاده

این مورد را ارزیابی کنید
(22 رای‌ها)

وکیوم ایستاده    MSS5003    Vertical Vacuum Packaging Machine 

نوع کاربری دستگاه وکیوم عمودی :
دستگاه وکیوم عمودی یا ایستاده ،جهت بسته بندی با اعمال وکیوم در کیسه های وکیومی سه طرف دوخت (که می تواند در جعبه نیز باشد یعنی وکیوم در کارتن) بکار می رود مانند : دستگاه وکیوم پسته ،بادام ، انواع مغزها و دستگاه وکیوم مواد شیمیایی و دارویی.
دستگاههای وکیوم عمودی بسته به راندمان تولید میتوانند در راندمان های بالا به صورت چند دستگاه در یک دستگاه باشند، در دستگاه وکیوم سبزی و وکیوم میوه به دلیل اینکه چینش محصول در کیسه وکیوم دستی و راندمان بسته بندی بالا می باشد از دستگاه وکیوم ایستاده سه سیستمی در یک طرف و یا شش سیستمی در دو طرف استفاده میگردد، در دستگاه وکیوم غذای حیوانات و دستگاه وکیوم گرانول نیز به همین صورت توصیه می شود. در دستگاههای وکیوم کابینی امکان وکیوم این مواد غذایی وجود دارد فقط راندمان پایین تر می باشد و در مدل های جدید دستگاههای وکیوم کابینی از نازل در کابین، برای جبران راندمان استفاده شده است. در وکیوم موادی که دارای فاز غلیظ و یا سوسپانسیون می باشند مانند دستگاه وکیوم آب لیمو، نازل عمودی استفاده گردیده با این تفاوت که قابلیت اضافه نمودن پرکن بر روی دستگاه وکیوم عمودی کاربری آن را چند منظوره و ممتاز نموده است، همچنین از دستگاههای دوخت نواری دارای وکیوم نازل دار می توان استفاده نمود که اندکی ریزش مایع حین وکیوم مشاهده می شود. در صورتی که وکیوم برای مواد پودری، مورد نظر باشد مانند دستگاه وکیوم گیاهان دارویی، نصب سیستم غبار گیر قبل از پمپ وکیوم سبب جلوگیری از خرابی پمپ وکیوم می گردد . در ماشین سازی محبوب بسته به نوع ماده مورد وکیوم، اقدام به ساخت دستگاه وکیوم با مشخصات مرتبط که توضیح آن داده شد انجام می پذیرد تا بهترین کاربری از دستگاه وکیوم بدون کابین و نازل دار فراهم گردد. در دستگاه وکیوم پودر و گرانول و موادی که در اوزان بالا بین 10 تا 50 کیلوگرم بسته بندی وکیومی می گردند از وکیوم نازل دار عمودی با میز کارگیر متحرک نمونه، استفاده می شود.  


مشخصات فنی دستگاه وکیوم ایستاده :    

وزن دستگاه

350-250 کیلوگرم می باشد

 راندمان دستگاه

حدود 100-200 بسته در ساعت( راندمان به مقدار وکیوم و فضای خالی موجود در کیسه بستگی دارد)

رنگ

الکترواستاتیک (در صورت سفارش تمام استیل)

برق مصرفی

3 فاز 25 آمپر

سیستم عملکرد

ظرفیت پمپ

الکترومکانیک و پنوماتیک

60-40-25 متر مکعب در ساعت

مصرف برق

5-3 کیلووات

قیمت

بر اساس سفارش

ابعاد دستگاه

طول 1،عرض 1،ارتفاع 1.9( ابعاد بر حسب متر می باشد)



سایر مشخصات دستگاه وکیوم عمودی دارای نازل:
1- نحوه عملکرد: بسته ها را در قسمت نازل دستگاه وکیوم ایستاده، قرارداده و استارت می کنیم بقیه پروسه اتوماتیک صورت گرفته و نمونه وکیوم شده با دوخت مناسب، قابل برداشتن و دستگاه آماده استارت بعدی است. در دستگاه چند نازل ،مزیت آن است که در زمان وکیوم و دوخت نازل اول ، می توان نمونه را در نازل دوم قرارداد و به این شکل راندمان افزایش می یابد
2- قسمت دوخت دستگاه وکیوم، در دو مدل بسته به ضخامت کیسه های وکیومی طراحی می شود. الف : دوخت سیمی(دارای ترانس و تایمر). ب: فک دوخت
3- مناسب برای کیسه های بزرگ 10 تا 50 کیلوگرم می باشد و همچنین دستگاه وکیوم دارای بالابر کیسه در دو حالت دستی و اتوماتیک می باشد.
4 –جهت بسته بندی شکیل می توان نمونه را داخل پلاستیک وکیوم که در جعبه یا کارتن قرار دارد ریخت و سپس اعمال وکیوم نمود تا در اتمام پروسه ،زمانی که نمونه وکیوم شده را خارج می کنیم شکل جعبه یا کارتن را به خود گرفته باشد.(جهت شکل دهی به نمونه وکیوم شده این کار صورت می گیرد).
5-  مزیت عملیاتی : راندمان بالا از مزایای شاخص این مدل وکیوم می باشد.

توضیح تکمیلی :

دستگاه وکیوم عمودی مناسب برای بسته بندی وکیومی کیسه های بزرگ می باشد و جهت وکیوم مواد غذایی در کارتن یا قالب مناسب است مانند وکیوم خشکبار، وکیوم پسته، وکیوم گیاهان دارویی، وکیوم مغز،وکیوم انواع مواد غذایی و وکیوم مواد گرانولی و شیمیایی. دستگاه وکیوم عمودی در مدل های وکیوم عمودی تک نازل ، دستگاه وکیوم عمودی دو نازل ، وکیوم عمودی سه نازل ، وکیوم عمودی دوبل یا دو طرفه و مطابق با راندمان و سفارش ساخته می شود.

رسانه

تماس با ما

اصفهان - خیابان امام خمینی- میدان استقلال( فلکه دانشگاه صنعتی) - خیابان حکیم فرزانه -کوچه صنعتگران 37- پلاک 4

33850139 031

09131113151

09133058163

8415789354

info[at]mahboobpacking.ir

             

برچسب ها