• اتوماسیون خط فرآوری کیک کامل شد
  • حضور موفق صنایع بسته بندی محبوب در نمایشگاه های بین المللی

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

این مورد را ارزیابی کنید
(18 رای‌ها)

دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک    MSS4010    Fully Automatic Shrink Wrapping Machine  

نوع کاربری :

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک ،جهت بسته بندی کالاهایی که تعداد مشخص آن مانند دو ردیف در سه ردیف، در بسته بندی قرار می گیرند، بکار میرود. مانند: شیرینگ اتوماتیک دوغ و شیرینگ اتوماتیک آب معدنی. دستگاه بسته بندی شیرینگ پک اتوماتیک تونلی، دارای نوار نقاله و سیتستم ردیف کن می باشد. بسته به نوع سفارش می توان شیرینک پک گاز سوز و یا شیرینک پک دو گانه سوز تولید نمود البته با توجه به طراحی و ساخت المنتهای کم مصرف توسط ماشین سازی محبوب، مصرف برق در شیرینک پک تونلی به زیر 8 کیلو وات کاهش یافته است و دیگر توجیهی برای گازسوز کردن شیرینک وجود ندارد زیرا با این مصرف برق و ایمنی بالاتر شیرینگ برقی نسبت به شیرینگ گاز سوز، دلیلی برای اینکار نمی ماند. سیستم های ردیف کن در شیرینگ پک بسته به نوع محصول دارد، اگر محصول مانند بطری باشد استفاده از چشم و سنسور برقی در دستگاه شیرینگ قابل استفاده است چون بین بالای بطری فضای خالی وجود دارد مانند دستگاه شیرینک نوشابه، اما در شیرینگ کاغذ دستگاه پوز، بدلیل عدم فاصله بین کاغذ ها باید از سیستم شمارشگر پاندولی برای سیستم ردیف کن شیرینک پک استفاده نمایید.


مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک :

وزن دستگاه

850-800 کیلوگرم می باشد

 راندمان دستگاه

حدود 800 بسته در ساعت

رنگ

جنس کاسه

الکترو استاتیک

برق مصرفی

3 فاز 32 آمپر

سیستم عملکرد

الکترو مکانیک پنوماتیک

مصرف برق

8-9 کیلووات

قیمت

بر اساس سفارش

ابعاد دستگاه

طول 4،عرض 1.5 ،ارتفاع 1.80.( ابعاد بر حسب متر می باشد)


سایر مشخصات دستگاه شیرینک پک اتوماتیک :
1-  نحوه عملکرد: تمام اتوماتیک می باشد .نوع بسته بندی در این مدل دستگاه شیرینگ به گونه ای می باشد که طرفین بسته حالت دستگیره دارد و باعث سهولت در حمل و نقل می گردد. طول و عرض و ارتفاع دستگاه شیرینگ،بر اساس نوع محصول قابل طراحی می باشد.
 2-دستگاه شیرینگ دارای موتور گیربکس دور متغییر به همراه اینورتر می باشد. کنترل دور نوار نقاله و طراحی بهینه المنت ها باعث کاهش مصرف انرژی و قابلیت شیرینک مناسب با انواع ضخامت پلاستیک شیرینگ گردیده است.دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک دارای سیستم رول باز کن و جک جلو برنده نمونه می باشد.
3-دستگاه شیرینگ دارای نوار نقاله ردیف کن میباشد،که نمونه ها را در تعداد تعریف شده، ردیف می نماید مانند 3*5 . در خطوط بسته بندی آب معدنی و دوغ و... کاربرد دارد.
4- مزیت عملیاتی : اتوماسیون وبهینه سازی مصرف انرژی در دستگاه به گونه ای می باشد که از این نظر این دستگاه را ممتاز ساخته است.

رسانه

تماس با ما

اصفهان - خیابان امام خمینی- میدان استقلال( فلکه دانشگاه صنعتی) - خیابان حکیم فرزانه -کوچه صنعتگران 37- پلاک 4

33850139 031

09131113151

09133058163

8415789354

info[at]mahboobpacking.ir

             

برچسب ها