• اتوماسیون خط فرآوری کیک کامل شد
  • حضور موفق صنایع بسته بندی محبوب در نمایشگاه های بین المللی

خط فرآوری و بسته بندی انواع سموم و کودهای مایع

این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

خط تولید و بسته بندی سم و کود مایع     MSS19100       The production line and packing of poison and liquid fertilizer

خط فرآوری و بسته بندی انواع سموم و کودهای مایع و کود خشک

 در تولید کودهای مایع و کود های با تکنولوژی نانو استفاده از مخازن فرمولاسیون استیل ،مخازن نگهداری استیل و همچنین مخازن دو و سه جداره استیل که فرآیندهای حرارتی در آن با بخار انجام می شود توصیه می گردد.مخازن استیل از ایجاد واکنش های ثانویه و تغییر در فرمولاسیون جلوگیری می کند،مخازن و میکسر های مواد اولیه تمام استیل می باشد و مخازن تغلیظ و پخت به صورت سه جداره استیل می باشد. پس از ایجاد فرمولاسیون در کود و سموم مایع باید مواد از سیستهای فیلتراسیون که انواع مختلف دارند مانند سیستم فیلتر پرس و فیلتر کربن اکتیو و استفاده از سیستم های اسمز معکوس (ریورس اسمز) و سیستم های فیلتر غشایی و ... بسته به نوع کاربری عبور داده شود ، همچنین فرایند تغلیظ با استفاده از مخازن سه جداره استینلس استیل تکمیل شده و کود مایع یا سموم مورد نظر آماده شده و به مخزن نگهداری تمام استیل هدایت می شود . در فرآیندهای نانو پس از این مرحله ،مواد به دستگاه رآکتور وارد می شود که بارگذاری عناصر مطلوب و تثبیت مواد نشان دار در دستگاه رآکتور صورت می گیرد و کود نانو به مخزن نگهداری استیل دستگاه پرکن می رود.

تنوع در دستگاههای پرکن مایعات بسیار بالاست مانند: انواع دستگاه پرکن خطی مایع،دستگاه پرکن روتاری مایع،دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایع، دستگاه پرکن تمام اتوماتیک مایع و همچنین تعداد نازل های پرکن، که انتخاب دستگاه پرکن مایع بسته به راندمان و چیده مان و فلوچارت خط تولید سم و کود دارد.

در صورت بسته بندی در پت و یا شیشه استفاده از دستگاه شستشوی شیشه که شیشه و پت را ضدعفونی و شستشو وخشک می نماید ،کیفیت تولید را بالا می برد. در انتها به کارتن کردن محصول و بسته بندی شیرینگ می رسیم. تنوع در دستگاه بسته بندی شیرینگ پک بسیار بالاست.دستگاه بسته بندی شیرینگ لیبل و دستگاه شیرینگ غلاف زن جهت لیبلینگ شیشه و پت کاربرد وسیع و اقتصادی نسبت به لیبل کاغذی پیدا نموده است. ضمن آنکه استفاده از دستگاه شیرینگ غلاف زن باعث پلمپ شدن بطری و جلوگیری از نشت کود مایع  و ایجاد اطمینان مشتری می شود.همچنین در انتها استفاده از نیم کارتن که محصول در ان پیدا باشد و استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیمه اتوماتیک توجیه اقتصادی دارد و نسبت به کارتن هزینه کاهش چشمگیر می یابد. می توان کفی مقوایی را نیز حذف نمود و بعد از پرکن خطی اتوماتیک مایع از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک با نوار نقاله و سیستم ردیف کن استفاده نمود مانند خطوط بسته بندی آب معدنی، دوغ و نوشابه. شایان به ذکر است که با حذف کارتن ،هزینه ای که برای دستگاه شیرینگ پک شده است سریعا برگشت می شود ضمن بالا بردن و شکیل شدن محصول بسته بندی شده. استفاده از دستگاه پرکن عمودی مایعات جهت بسته بندی کود و سم مایع در کیسه های نایلونی نیز می تواند مد نظر قرار گیرد.

جهت بسته بندی کودهای جامد استفاده از بالابر های توزین دار (نوار نقاله توزین یا بچینگ) با میکسرهای استیل که قابلیت اضافه کردن مواد رنگی و آب و سایر مواد فرمولاسیون را دارد به همراه دستگاههای بسته بندی کیسه های وکیومی و دستگاههای بسته بندی عمودی کاربرد دارد . قابل توجه می باشد که با انتخاب نوع بسته بندی،انتخاب دستگاهها و ماشین آلات بسته بندی تعیین می شود.

رسانه

محتوای بیشتر در این بخش: خط تولید کود پودری،گرانول،پلت »

تماس با ما

اصفهان - خیابان امام خمینی- میدان استقلال( فلکه دانشگاه صنعتی) - خیابان حکیم فرزانه -کوچه صنعتگران 37- پلاک 4

33850139 031

09131113151

09133058163

8415789354

info[at]mahboobpacking.ir

             

برچسب ها